4
Własnie zalałem dziś nowo zakupione akwarium na dnie piasek kwarcowy wygotowany i wypłukany , dodatkowo lupki kwarcytowe zastanawiam się nad roślinkami myślałem o takich bardzo niewymagających jestem początkujący jakaś trawka
http://www.allegro.pl/item405088631_traw...zonek.html , mech coś co zeby zaslonilo filtr itp nad obsada akwarium tez się zastanawiałem ale niestety nie mogę nic dobrać mam w kuli bojownika chciał bym go przerzucić do tego akwa, jakie inne rybki można tam wpuscic chciał bym kilka krewetek
http://www.allegro.pl/item401947762_krew...atis_.html ślimaki świderki tak zęby akwarium było przejrzyste
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 30.08.2011, 17:35 {2} przez
Kejdi.)
31
Witam na forum
Na razie nie kupuj żadnych ryb i krewetek poczekaj z dwa tygodnie aż wszystko się ustabilizuje . A poza tym ten wystrój akwarium nadaje się na biotop Malawi lub Tanganiki w których trzyma się ryby z rodzaju pielęgnicowatych ( przeważnie pyszczaki ) . Jeżeli chciałbyś mieć rybki typu
bojownik to musisz zmienić wystrój akwarium , a przede wszystkim wyciągnąć łupki . Jeśli chodzi o rośliny to anubias nana
Pozdrawiam martin04
14
Tylko do Malawi to oczywiście za małe akwarium
6
Daj jedną kępkę nurzańca, anubiasa i na tym poprzestań w roślinach.Daj dużo muszli i zastąp tą grotę wapieniem.OBsada to jakieś muszlowce.Zapowiada się ładna tanga
Pisząc poprawnie wyrażasz szacunek dla użytkowników czytających Twoje posty.
4
podobno lupki kwarcytowe nie zmieniaja ph wody wiec mozna je stoowac do wszelkiego rodzaju ryb da moze dodam sporo zieleni
6
martin04 i buziaczek 555 mają rację i sie z nimi całkowicie zgadzam
a co do ryb to nie można trzymaćkrewetk z rybami bo i tak je zjedzą choćbyś zrobił im pełno kryjówek musisz zdecydować czy krewetki czy ryby(do krewetek możesz najwyżej kupić otoski) i zrób restart akwarium (bo to naprawde malawi
tylko jakbyś miał 200l
)
Akwa 33 litry -krewetkarium
Rośliny:
pelia
Rogatek
Gałęzatka
--Krewetki:
Babalutti około 100 sztuk
10