• 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

krewetka filtrujaca
#1

Kupilem dzis krewetke filtrujaca. Zauwazylem pewna rzecz. CZesc z nich 2 szt sa zielone dwie kolejne robia sie zolte Smile jedna najbardziej zolta/pomaranczowa lezy na boku i nie ursza sie. Dopiero gdy podplynie inna to rusza odnozami. Czy ona zyje czy zdycha ?

Na specjalne życzenie Admina :)
#2

one łapią różne kolory tęczy.może jest w szoku termicznym po wpuszczeniu,albo i faktycznie zdycha.
ja fachmam w krewetkach to nie jestem ,ale tak se myśle ,że może.?
#3

krewetka filtrująca jak robi sie zielona to znaczy że środowisko jej nie pasuje, jeśli jest pomarańczowa to oznacza że czuje się dobrze. A więc raczej powinieneś martwić się tymi pozostałymi

10x Neonow Innesa
3x Gupiki
3x Platki
4x Kirysek Spiżowy
2x Krewetki filtrujące (zamierzam dukupic jeszcze 3)
#4

ja jestem w sprawie kreweci początkujący, mam ich kilkadziesiąt w różnych kolorach i nic nie zdycha wręcz przeciwnie w kółko jakieś małe widać.nie wiem czemu tak ,ale widze ,że jest wszystko ok.
#5

Ja jak to zawsze podepnę się pod tematBig Grin Mam akwa 25L. Kupiłem 6 krewetek white pearlBig Grin Jakie warunki potrzebują, aby je rozmnożyć?? gdzie to robią?? mech, kamienie, szyby, liście, twoja stara, w żwirze, czy gdzie?? Miał ktoś te krewetki??

tjaaaaaaa......
#6

one jak wszystkie krewetki karłowate lubią kryjówki, korzenie, pierzaste rośliny, podłoże piaszczyste lub drobny żwir na dno można dać liście buku lub dębu.
osiągają dojrzałość płciową w wieku 5-6 miech.
Te krewetki dobrze będą się czuć w akwarium 20 l
A jeszcze samczyk nosi jaka przez 4 tygodnie.
#7

wszystko jeste napisane na pierwszej stronie w google po wpisanie "krewetki white pearl"Big Grin, co nie??Big Grin Dzięki za odp.Tongue

tjaaaaaaa......
#8

skoro miałeś napisane wszystko to pewnie przeczytać nie umiałeś skoro jeszcze raz zadałeś takie pytanie.