• 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Ospa?
#11

A co wcześniej wody nie podmieniałeś!?
#12

Robiłem co 1-2 tyg. Źle się wyraziłem mój błąd ;p
#13

Spoko Wink Przy takiej obsadzie co tydzień 20-25%
#14

A jak z tymi testami? Warto kupić teczkę zooleka czy pojedynczo te co podałem w linkach? Tu plus że mogę kupić Cześć a reszta później.
#15

Sam wybierz. Wystarczą Ci podstawowe testy, nie musisz znać wyników z dużą dokładnością, wuęc zoolek, który jest najtańszy, wystarczy.
#16

Ok dzięki jeszcze dzisiaj przekalkuluje koszta i coś wybiorę. Chociaż ta walizka mi się podoba. Taka profeska :d

Wracajac do ospy. Aktualnie minimalne ślady ospy. Po dwóch dniach. A ramirezy nabrały znów kolorów. Czyli wszystko na dobrej drodze? Smile

https://www.youtube.com/watch?v=m3TB6hhz...e=youtu.be

Nagralem je z rana. Uważacie ze to miłość czy nienawiść? :p (i wgle czy to parka?; p). Sorrka za jakość ale dziwbie mi telefon w grał na yt
#17

Yyyy, no i co jest z nimi nie tak, według mnie to w miare dobrana para, co prawda samce pielęgniczek bywają agresywne wobec samiczek, ale to normalne. A nawet jakby było coś nue tak, to co? Przegrodzisz akwa na pół? Muszą się dogadać, zresztą w mojej opini wyglądają na dogadane. Jak bedziesz je dużo obserwował, to sam dojdziesz do wniosków, jak ryby się czują, logiczne jest, że gdyby się nie lubiły, to nie spędzałyby ze sobą czasu. Zresztą natura zna niewiele przypadków w których samiec i samica się "nie lubią" Big Grin
#18

Kurczę, nie wiem co jest grane. Mam również małżę właśnie zauważyłem, że dwie z nich się otworzyły i zdechły. Neon jeden właśnie zdycha wije się po dnie. Większość neonów ma jak by postrzępione płetwy, jak by pogryzione. Ryby się w ogóle dziwnie zaczęły zachowywać. Rano jeszcze było ok. Ryby się chowają, nawet jak ręką staram się je spłoszyć to mało które reagują. Jedna ramireza pływa przy tafli. Otoski całkiem ok i jedna ramireza też normalnie pływa. Nenoki wyglądają jak jakieś zombi. Czy to przez ten preparat? Właśnie podmieniłem wodę. Dopiero w następnym tyg będę miał testy.
#19

i tego się właśnie obawiałem, ospa najczęściej to tylko sygnał, że dzieje się niedobrze w zbiorniku
wrzuć trochę zdjęć ryb i akwarium, napisz czym i jak karmisz
ale bez parametrów wody niewiele można poradzić, podejrzewam, ze masz jednak niedojrzałe akwarium i masz wysokie NO2

200 l agassiza, otoski i rodostomusy
http://s2.ifotos.pl/img/Akwa-2Mjp_hhaahrr.jpg
#20

Ja bym natychmiast wymienił połowę wody, no i wywalił te małże. Może wrzuć też szyszki olch i liście dębu, zakwaszą wodę, wpuszczą do niej garbniki i substancje humusowe, może w odpowiedniej dla siebie wodzie, rybki będą leczyły się szybciej. Ale jak je leczyć, to już musi sie ktoś inny wypowiedzieć :/


Skocz do: