• 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Prętnik karłowaty-płeć
#1

Witam!
Mam pytanie,kupiłam 4 prętniki karłowate ,w sklepie sprzedawca stwierdził że są to dwie parki.2 są całe niebieskie i mają zaokrąglone płetwy brzuszne,2 są niebieskie w ciemno pomarańczowe prążki i mają zaostrzone(do szpica) płetwy brzuszne. Niestety czytając różne fora natrafiłam na sprzeczne informacje,i już teraz sama nie wiem czy to faktycznie parki.Proszę o pomoc.
#2

(25.10.2012, 02:15)Iskragk napisał(a):  Witam!
Mam pytanie,kupiłam 4 prętniki karłowate ,w sklepie sprzedawca stwierdził że są to dwie parki.2 są całe niebieskie i mają zaokrąglone płetwy brzuszne,2 są niebieskie w ciemno pomarańczowe prążki i mają zaostrzone(do szpica) płetwy brzuszne. Niestety czytając różne fora natrafiłam na sprzeczne informacje,i już teraz sama nie wiem czy to faktycznie parki.Proszę o pomoc.

wkleję skopiowany tekst z jakiejś stronki choć nie wiem czy tak można jeśli nie to przepraszam .(nie znam się na tych rybach ale może coś to pomoże)

I ode mnie to myślę ze samiec jest lepiej ubarwiony i ma zaostrzone pletwy.

Skopiowany tekst:
Samiec prętnika karłowatego jest ryba zaskakującą i ze wszech miar godną posiadania. Ma wiele jasnoczerwonych lini, złożonych z małych plamek biegnących od góry do dołu ciała, metalicznoniebieskie płetwy pokryte czerwonymi cętkami. Po obu stronach głowy ma błękitne plamy policzkowe. Płetwy brzuszne, będące w ciągłym użyciu są przekształcone w sensory wrażliwe na dotyk. Samica jest srebrzystej barwy i ma bardzo słabe linie niebieskie biegnące w dół ciał. Płeć jest łatwa do zidentyfikowania


Zawsze dodawaj autora lub stronę skąd skopiowałeś tekst! http://zaku.ovh.org/pretnikkarlowaty.html - BlackHawk88



#3