• 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Co wybrać, czyli pytania i prośby początkującego! (63l)
#1
Shy 

Witam, na forum jestem nowy i mam pare pytań i próśb. Otóż mam na oku ten oto zestaw: http://allegro.pl/akwarium-72l-proste-po...97617.html ale nie jestem pewien co do jakości sprzętu. Mam prośbę, czy ktoś mógłby mi pomóc w odzielnym dobraniu sprzętu i akwarium lub doradzić czy lepiej kupić w.w zestaw. A pytania są takie:
-jaka obsada do tego akwarium (napewno bojownik syjamski Wink)
-jak urządzić te oto akwarium
-jakie roślinki do tego (napewno taka trawa na dnie zbiorniczka Big Grin)
I jeszcze jedna informacja, żeby wszystko łącznie z rybkami, roślinkami i całym sprzętem kosztowało do ok.350zł. Smile
Z góry dziękuję za pomoc.

Ostrzeżenie:
dublowanie wątków - 10%
100% = ban
Poczytaj o podstawach akwarystyki, korzystaj z opcji SZUKAJ i przeglądaj tematy podwieszone w poszczególnych działach.
Kejdi
#2

Nie znam się za bardzo na roślinach, ale te "trawki" z których tworzy się trawniczek to raczej wymagające są, a w tym zestawie jest stanowczo za mało światła na wymagające rośliny. Zamiast filtra wewnętrznego, jak bym miał taką kwotę, zainwestował bym w jakiś niedrogi filtr kubełkowy, lepsza filtracja, więcej miejsca w akwarium. Grzałka, termometr ok . Albo niewymagające rośliny (np. moczarka, anubiasy itp.) albo rozbudowanie oświetlenia ( zamontowanie jeszcze jednej świetlówki lub dokupienie modułu) z tła strukturalnego jakie ma ten zestaw bym zrezygnował, szkoda miejsca którego i tak jest mało, lepiej czarny bristol z tyłu przykleić.
napisał bym do sprzedawcy ,że nie chce tła (sam wycenił wartość na 15 zł) i za taką kasę wziął bym zestaw. Jakbyś kupował wszystko osobno na allegro zapłacił byś więcej- pokrywa koło 80 zł + przesyłka - 90-100 zł, filtr wewnętrzny pewnie z 30 zł, akwarium 40-50 zł z przesyłką 70-80 itd.
#3