• 1 Głosów - 5 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

[54ll] Emilek92. W stronę iwagumi?

Witam.
Przedstawiam wam mój zbiornik

Akwa 60x30x30

Oświetlenie:
2x15W Sun Glo
1x15W Life Glo

Filtracja:
- Aquael fan 1, dojrzały wkład;

Ogrzewanie:
Aquael 100W

Podłoże:
10l JBL Manado

Nawożenie
nawóz własnej roboty
EASY LIFE Easy Carbo
Co2(bimbrownia)

Ozdoby:

12kg kamieni

Flora:
Hemianthus callitrichoides
Eleocharis parvula
Glossostigma

Fauna:
12 neonek innesa
35 krewetek red cherry
w poniedziałek kupie parke ramirezek

dobra czas na fotki nie jestem fotografem wiec będą trochę brzydkie na żywo wygląda o wiele lepiej

własna produkcja

tzn ? co?

Cytat:35 krewetek red cherry
w poniedziałek kupie parke ramirezek

aha czyli darmowy pokarm dla nich? Smile

tło tło tło !!!!!!!

i proszę cię nigdy więcej nie wpuszczaj zwierzątek do nie zakwitniętej wody , bo już nie będę taki miły
Cytat:Aquael fan 1, dojrzały wkład;

to za mało

(18.07.2011, 17:30)tomilondyn napisał(a):  i proszę cię nigdy więcej nie wpuszczaj zwierzątek do nie zakwitniętej wody , bo już nie będę taki miły

Do nie zakwitniętej? Czyli że u siebie masz zakwitniętą wodę tak? i Tak ma mieć każdy? Dowiedz się co to jest zakwit wody a potem pisz.

Ramirezy nie zjedzą krewetek jeżeli będą miały się gdzie schować, jest na tym forum dużo osób które trzymają ramirezy z krewetkami razem.

Nie powinieneś jednak wpusczać krewetek do nie dojrzałego akwarium, wkład to za mało.

Co do akwarium, ładne, jak zarośnie może być ciekawie.

wiec tak woda jest w połowie ze starego zbiornika a musiałem wpuścić krewetki od razu bo nie miałem gdzie je trzymać a co do ramirezek raczej mi ich nie zjedzą

Cytat:Do nie zakwitniętej? Czyli że u siebie masz zakwitniętą wodę tak? i Tak ma mieć każdy? Dowiedz się co to jest zakwit wody a potem pisz.

dobrze wiesz o co mi chodziło , bo to samo napisałeś