Temat zamknięty
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

cyklop
#1

niewiecie gdzie w wawie mozna dostac zywy cyklop artemie albo cos w podobie chodzi mi tylko o zywy planktonowy pokarm wiem ze samemu najlepiej hodowac ale narazie musze obkupic sie u kogos i z czasem zaczne swoja hodowle
(ps moze ktos wie cos na temat hodowli cyklopu bo artemia to luks wiem co potrzebne itd ale o cyklopie nic Rolleyes )
dzieki za info
#2

Zupełnie niechcący zawlokłam sobie z roślinami lub korzeniem oczlika (cyklop) do mniejszego akwa. Pływa tego pełno, niczym nie niepokojone i nie wiem, co z tym fantem zrobić... :lol:
O hodowli oczlika nie słyszałam niestety, wszyscy raczej poławiają. Rolleyes
pozdr
#3

Hej
Widzialem ostatnio cyklopa na filmie, wiec moze napisz do TVP
BOBAN
Temat zamknięty


Skocz do: