• 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Moje pierwsze akwarium- Pytania.
#11

A co powiecie o kaskadzie FZN3 ? Myślę ze ciecie pokrywy nie będzie bolało wiec czemu nie ? Tylko nie wiem jak duza ma być ta dziura ?
#12

witam!
jestem początkującym, a właściwie jeszcze nawet nie początkującym amatorem akwarium

na początek potrzebuje rady. Czy to jest coś warte?
http://www.allegro.pl/item945366757_akwa...zdoba.html ?

jeżeli nie, to napiszcie, proszę jaki filtr, grzałkę, oświetlenie... kupić do akwarium takiej wielkości
#13

- kupując wszystkie elementy zestawu, wyjdzie ci z reguły taniej i dobierzesz to co chcesz
- filtr jest w zestawie słabiutki, nic nie wart
- nawet nie myśl o ceramicznych ozdobach, jedna z nich jest proponowana do tego zestawu
- przed zakupem zbiornika najpierw zastanów się jakie ryby chcesz hodować i do nich dobierz zbiornik
- pomyśl raczej o zbiorniku bez wypukłej szyby, przy tym samym rozmiarze, taka szyba zabiera nieco powierzchni zbiornika, powoduje zniekształcenia co jest nie koniecznie dobre do obserwacji życia w akwarium
- filtry na przykład Aquael (kaskady FZN 2/3), Hagen Fluval 2+/3+
- grzałka np. Eheim Jager lub inna dobra markowa
#14

ethnix napisał(a):- kupując wszystkie elementy zestawu, wyjdzie ci z reguły taniej i dobierzesz to co chcesz
- filtr jest w zestawie słabiutki, nic nie wart
- nawet nie myśl o ceramicznych ozdobach, jedna z nich jest proponowana do tego zestawu
- przed zakupem zbiornika najpierw zastanów się jakie ryby chcesz hodować i do nich dobierz zbiornik
- pomyśl raczej o zbiorniku bez wypukłej szyby, przy tym samym rozmiarze, taka szyba zabiera nieco powierzchni zbiornika, powoduje zniekształcenia co jest nie koniecznie dobre do obserwacji życia w akwarium
- filtry na przykład Aquael (kaskady FZN 2/3), Hagen Fluval 2+/3+
- grzałka np. Eheim Jager lub inna dobra markowa

dzięki!

jednak kupię zestaw bez wypukłej szyby, tak jak radzisz i nie na allegro, tylko w sklepie