• 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Jaki biotop w 60l ?

Witam wszystkich serdecznie
jestem kompletnym laikiem w kwestii akwarystyki. Dzisiaj jade po swoje pierwsze w zyciu akwarium ( 60 l) i starm sie jakos "ugryzc" temat.
Chce stworzyc w tym akwarium jeden z biotopow - mam jednak klopot, ktory wybrac tak, abym mogla liczyc na sukces ( nalezy wziac pod uwage kompletny , ale to kompletny brak mojej wiedzy w tym temacie). Jaki biotop polecacie na pierwsze akwarium? i to do tego takie male....

epti napisał(a):Witam wszystkich serdecznie
jestem kompletnym laikiem w kwestii akwarystyki. Dzisiaj jade po swoje pierwsze w zyciu akwarium ( 60 l) i starm sie jakos "ugryzc" temat.
Chce stworzyc w tym akwarium jeden z biotopow - mam jednak klopot, ktory wybrac tak, abym mogla liczyc na sukces ( nalezy wziac pod uwage kompletny , ale to kompletny brak mojej wiedzy w tym temacie). Jaki biotop polecacie na pierwsze akwarium? i to do tego takie male....
Kup akwarium (szkło) i wstrzymaj się z innymi decyzjami. Podyskutuj na forum, poczytaj, a później wszystko potoczy się tak jak trzeba.
Przy kupnie akwarium popatrz na rybki. Zastanów się, które Tobie się podobają. Jednak możesz nie patrzeć na większe ryby, bo 60L to, dla nich za mało.
Propozycja "amerykańska":
para pielęgniczek ramireza
6 x kirysek panda
10 x neon innesa
Propozycja "azjatycka":
harem (1+2) bojowników
6 x bocja karłowata
10 x razbora klinowa

bardzo dobrze że zaczęłaś od60L a nie 25...