• 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

czy to zwinnik jarzeniec ?proszę o pomoc!

Witam
dostałam 2 rybki( od znajomej która miała bardzo krótką przygodę z akwarystyką), niestety nie znała nazwy ryb. Po przejrzeniu atlasu wstępnie zaliczyłam je do gatunki zwinnik jarzeniec ale nie jestem pewna. Moje rybki nie mają takiego błyszczącego paska wzdłuż ciała, są bardzo spokojne,płochliwe pływają raczej w środkowej części akwarium, wiem że powinno byc ich co najmniej 6, zastanawiam się czy je zostawić czy dokupić ich więcej. Mam 54 l akwarium w środku pływa 6 gupików , 4 kiryski pstre i te 2 zwinniki. Nie mam zbyt dużego doświadczenia ,mam akwarium 4 m-c i za sobą już sporo problemów np. z glonami. :(            

Jak dla mie to wygląda na wystraszone samice brzanki wysmukłej.

530l - Malawi
530l - Zimne
400l - Towarzyskie
77l - 2D
160l - Tanganika
54l Kotnik

Nie udzielam porad na PW i GG

brzanki?
razem z tymi 2 szt dostałam 3 brzanki różowe odmiana weloniasta ale oddałam je znajomemu który ma już kilka i co najważniejsze większe akwa.
jeśli to brzanka wysmukła to proszę o podanie mi informacji ile ich powinno być, jakie warunki jej zapewnić no i najważniejsze czy może być z kiryskami, gupikami(, planuje krewetki red cherry), czy lepiej poszukać im nowe lokum. ( mam 54 l )

Nie powiem ci na na 100%, bo normalnie one są czerwone.

Zobacz u mnie http://www.akwaswiat.net/attachment.php?aid=17139

Może ktoś się inny jeszcze wypowie.

530l - Malawi
530l - Zimne
400l - Towarzyskie
77l - 2D
160l - Tanganika
54l Kotnik

moje są takie szare, jakby wypłowiałe. Co prawda wybarwiły się troszkę od czasu jak je dostałam ale do twoich ryb to im daleko jeszcze ( fajne akwarium). Kurczę już się martwię że im szkodzę czymś.

(16.12.2011, 00:41)aleksx napisał(a):  moje są takie szare, jakby wypłowiałe. Co prawda wybarwiły się troszkę od czasu jak je dostałam ale do twoich ryb to im daleko jeszcze ( fajne akwarium). Kurczę już się martwię że im szkodzę czymś.