Wyniki szukania
Post Autor Forum Odpowiedzi Wyświetleń Napisane []
  Temat: Projekt akwarium 1260l
Post: RE: Projekt akwarium 1260l

Mala aktualizacja ;) Rozmair akwarium troszku sie zmienil. Teraz bedzie 350x80x60h. Stelaz juz jest gotow (na zdjeciach w trakcie zabudowy, w celu wkomponowania go w pokoj ;) Do tego sump 100x50x50....
lukast1983 Akwarystyka ogólnie 4 1,701 06.02.2017, 21:07
Smile Temat: Projekt akwarium 1260l
Post: Projekt akwarium 1260l

Witam. Jak w temacie zabieram się za budowę akwarium o wymiarach 300x60(h)x70. Myślałem, ze po przeczytaniu tony książek, zapoznaniu się z masa wiedzy na forach i troszku własnemu doświadczeniu, sam d...
lukast1983 Akwarystyka ogólnie 4 1,701 11.04.2016, 22:30
  Temat: [200l] Czarne wody Ameryki Południowej - już są ryby
Post: RE: [200l] Czarne wody Ameryki Południowej - od po...

(19.02.2014 13:34)Piczu14 napisał(a):  Dzięki za info, teraz już sam nie wiem na co się zdecydować. Sterby trochę drogi, ale sturisoma też nie najtańsza Smile EDIT: Ciągle myślę nad obsadą i w...
lukast1983 Zdjęcia akwariów 91 21,692 20.02.2014, 23:58
  Temat: (112) Moje Pierwsze akwarium [całkowita reaktywacja]
Post: RE: (112) Moje Pierwsze akwarium [całkowita reakty...

(28.01.2014 08:06)Wisu napisał(a):  Chyba plaża z prawej strony... Jest już dwa miesiące i nic się nie dzieje. jest do dna oddzielona od reszty taką przegródką a na górze poukładane kamienie wię...
lukast1983 Zdjęcia akwariów 8 2,408 30.01.2014, 21:10
  Temat: [200l] Czarne wody Ameryki Południowej - już są ryby
Post: RE: [200l] Czarne wody Ameryki Południowej - od po...

Efekt bardzo fajny, naturalny. A moge wiedziec jakiej wysokosci bedzie ta "scianka" ?
lukast1983 Zdjęcia akwariów 91 21,692 30.01.2014, 21:04
  Temat: [200l] Czarne wody Ameryki Południowej - już są ryby
Post: RE: [200l] Czarne wody Ameryki Południowej - od po...

Zapowiada sie bardzo fajnie! Zanosi sie, ze czesto bede tu zagladal ;) Moze to glupie pytanie ale mnie nurtuje. Po co woda w doniczkach? Wiem na czym polega hydroponika i moge zrozumiec ta duza donicz...
lukast1983 Zdjęcia akwariów 91 21,692 28.01.2014, 23:06
  Temat: Dobór obsady do zbiornika 240-250L
Post: RE: Dobór obsady do zbiornika 240-250L

(27.01.2014 18:39)Luki09 napisał(a):  a jakis inny gatunek do tego. brakuje mi czegos przy gornej czesci zbiornika: kirysy na dnie, bystrzyki na dnie, pielegniczki na dnie :) Moze Pstrążenice ?...
lukast1983 Obsady 373 89,708 28.01.2014, 21:20
  Temat: (112) Moje Pierwsze akwarium [całkowita reaktywacja]
Post: RE: (112) Moje Pierwsze akwarium [całkowita reakty...

Strasznie mnie ciekawi jak dlugo utrzyma Ci sie ta biala plaza z lewej strony? ;) Ososbicie,to albo bazalt albo piasek na calosci, ale to moja opinia. Podloza nie jest za malo? Na ziemie ponoc min 4-...
lukast1983 Zdjęcia akwariów 8 2,408 27.01.2014, 23:22
  Temat: 240L Ogólne
Post: RE: 240L Ogólne

Jezeli moge wtracic. A moze dalo by sie przerobic ta jaskinie po lewej stronie na bardziej "naturalna" albo zastapic ja kokosem?
lukast1983 Zdjęcia akwariów 19 5,421 27.01.2014, 22:57
  Temat: moje 330l
Post: RE: moje 330l

(27.01.2014 22:07)Piczu14 napisał(a):  Z doświadczenia wiem, że czarny brystol będzie najlepszy. Dzieki za podpowiedz ;)
lukast1983 Zdjęcia akwariów 10 2,448 27.01.2014, 22:24
  Temat: moje 330l
Post: RE: moje 330l

(27.01.2014 21:14)ProAkwarysta napisał(a):  Tło odklej i na wodę z mydłem spróbuj, najlepiej tą stroną bez kleju. Na krawędziach możesz złapać taśmą klejącą :) Taki jest plan. Zastanawiam sie t...
lukast1983 Zdjęcia akwariów 10 2,448 27.01.2014, 22:04
  Temat: [200l] Ogólne - Najnowsza akrualizacja str.3 7.10.12
Post: RE: [200l] Ogólne - Najnowsza akrualizacja str.3 7...

Fajny zbiorniczek. Przytulnie zarosniety ;) I najwiekszy szacunek, czapki z glow za utrzymanie plazy w takim stanie jak jest. Moja, choc odgrodzona kamieniami, nie przetrwala 2 tygodni :(
lukast1983 Zdjęcia akwariów 30 9,417 27.01.2014, 19:28
  Temat: moje 330l
Post: RE: moje 330l

(26.01.2014 22:53)marcin0714 napisał(a):  Po co Ci tyle światła? Rośliny które masz wcale tego nie wymagają. Spokojnie możesz odłączyć 2 świetlówki. No i CO2 przy tych roślinach też większego se...
lukast1983 Zdjęcia akwariów 10 2,448 27.01.2014, 18:56
  Temat: moje 330l
Post: RE: moje 330l

Czyli zebry nie mam :( ale cos podobnego ;) [IMG]http://i39.tinypic.com/2a0b7tf.jpg[/IMG] [IMG]http://i39.tinypic.com/210mtnd.jpg[/IMG] [IMG]http://i44.tinypic.com/14mdfz4.jpg[/IMG] a o to dumny ta...
lukast1983 Zdjęcia akwariów 10 2,448 26.01.2014, 21:47
  Temat: moje 330l
Post: moje 330l

Baniak 330l , start luty 2012r, zmiana podloza grudzien 2013r Akwarium o wymiarach; 120sz x 47gl x 60wys Filtracja; 2 filtry kubelkowe. Fluval 405 i drugi o podobnych wymiarach ;) Grzalka; 200w CO...
lukast1983 Zdjęcia akwariów 10 2,448 26.01.2014, 19:39