Akwarystyka - Forum akwarystyczne AkwaŚwiat
SERA NITRIVEC - co zawiera, jak stosować i wszystko co chcielibyście o nim wiedzieć. - Wersja do druku

+- Akwarystyka - Forum akwarystyczne AkwaŚwiat (http://www.akwaswiat.net)
+-- Forum: Akwarium (http://www.akwaswiat.net/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Forum: Chemia wody (http://www.akwaswiat.net/forumdisplay.php?fid=45)
+--- Temat: SERA NITRIVEC - co zawiera, jak stosować i wszystko co chcielibyście o nim wiedzieć. (/showthread.php?tid=5678)

1 2

SERA NITRIVEC - co zawiera, jak stosować i wszystko co chcielibyście o nim wiedzieć. - dracoxx - 03.08.2008

czy ktoś orientuje się co żeczywiście zawiera SERA NITRIVEC. Czy to są tylko żywe kultury bakterii czy coś jeszcze ?? jestem początkujący i nie wiem czy 2 tygodnie dojrzewania dadzą tylesamo co podlanie SERA NITRIVEC?? Czy zalecacie urzycie tego specyfiku czy 2 tygodnie da to samo??

Nazwa tematu została poprawiona.
Przeczytaj zanim zapytasz - Kejdi

RE: SERA NITRIVEC - WERWOLF - 04.08.2008

Proponuje zaczekać jakieś 2,5 tygodnia, i będzie git, silnie natleniaj i filtruj wodę, to przyśpieszy dojrzewanie.

RE: SERA NITRIVEC - Glamory - 05.08.2008

na opakowaniu pisze;]
dzisiaj to właśnie kupiłamSmile
peirwsze daje sie 20 ml na 100L wody
po 24h można dac ryby
a potem przez 10 dni po 10ml na 100L

ale wcześniej woda musi byc przygotowana przez SERE aqutan lub SERA aqumarin

RE: SERA NITRIVEC - VEGEtacja - 05.08.2008

hm, ja za bardzo bym im nie ufała, przecież te bakterie muszą się zasiedlić, namnożyć przede wszystkim zacząć niwelować te związki, które niwelować mają, i sądzę, że 24h to zdecydowanie za mało.

RE: SERA NITRIVEC - Glamory - 09.08.2008

no tak.. ale tzreba jeszcze poczytac co pisze na tych SERA aqutan...
a z resztą.. ja to dodałam... tzn zaczełam w wtorek... a pierwsze ryby dałam dziśSmile
Ale za to woda stala w akwa od... hymmm środy 30.07;]

bio nitrivec dodawanie - nowy_skc - 23.08.2009

Czy po wpuszczeniu rybek dodawać jeszcze ten preparat?