Kolejne nabijanie w butelkę ludzi na allegro -
victus - 08.12.2013
http://allegro.pl/woda-akwarystyczna-uzdatniona-gotowa-do-uzycia-10l-i3776784252.html
Co myślicie o takim "marketingu" ?
RE: Kolejne nabijanie w butelkę ludzi na allegro -
klosek - 08.12.2013
zaczne sprzedawać tak swoją wodę
grobel - 08.12.2013
Wylałem do szamba kilka tysięcy złotych a wystarczyło zamieścić ogłoszenie i czekać na początkujących akwarystów. Już widzę pytania: "Witam, jestem początkujący, czy woda na alle od grobla będzie dobra? Czy możecie mi poszukać odpowiedniej wody do akwarium w sypialni i drugiej do akwarium w pokoju dziecka?"
fredek666 - 08.12.2013
ja też chyba taki biznes otworzę
fredek666 - 08.12.2013
to tak samo jak ja bym kranówkę sprzedawał
victus - 10.12.2013
Właściciel aukcji odpisał na zapytanie dot. parametrów wody, cytuję:
"NO3 0-20mg/l
GH 4-14d
KH 6-10d
pH 7-7,5"
Czyli parametry podał bardzo "dokładne", na pewno przyda się ta wiedza akwarystom, szczególnie profesjonalnym, do których kieruje m.in. tą aukcję XD
Ta woda akwarystyczna ma parametry bardzo zbliżone do mojej kranówki tj. ph i kh bo gh mam około 22 więc wody RO ta woda nawet nie widziała
victus - 10.12.2013
Jest warta

1L kranówki kosztuje około 1gr wliczając w to opłatę za oczyszczalnie
Norbert - 10.12.2013
(10.12.2013, 17:37)victus napisał(a): Właściciel aukcji odpisał na zapytanie dot. parametrów wody, cytuję:
"NO3 0-20mg/l
GH 4-14d
KH 6-10d
pH 7-7,5"
Czyli parametry podał bardzo "dokładne", na pewno przyda się ta wiedza akwarystom, szczególnie profesjonalnym, do których kieruje m.in. tą aukcję XD
Ta woda akwarystyczna ma parametry bardzo zbliżone do mojej kranówki tj. ph i kh bo gh mam około 22 więc wody RO ta woda nawet nie widziała 
A może napisz jakie pytanie zadałeś sprzedającemu? Takie pisanie nic nie wnosi do tematu bo nie wiadomo o co pytałeś a odpowiedź może nie mieć nic wspólnego.
To moje pytanie do sprzedającego: