Nowe akwa dla bojownika(30l)? -
klauduś - 07.08.2009
Chciałabym założyć nowe akwarium. Nie znam się na akwarystyce, dlatego proszę o pomoc, bo chcę żeby moja rybka czuła się dobrze. Przede wszystkim - jaki litraż dla BOJOWNIKA? Jaki żwirek, jakie roślinki i jak je posadzić, jak o nie dbać. Jaki filtr, grzałka itp..jednym słowem - wszystko od zera..
PS ile to wszystko mogłoby kosztować? dobrze by było żeby wyszło jak najtaniej

ale wiem ile to wszystko moze kosztowac ;p
RE: Nowe akwa -
kasper - 07.08.2009
najlepiej 40l żeby mu dokupić samiczki, żwirek albo piasek zależy od gustu, filtr wewnętrzny fluval, grzałka z termostatem najlepiej choć nie koniecznie. Jak chcesz ładnie ozdobić akwarium to popatrz na galerie.
A i jak chcesz zadbać o roślinki to oświetlaj akwarium i dawaj nawóz w płynie i w tabletkach.
bania - 07.08.2009
w tym nawozem to nie tak od razu i ostrożnie ... bo za niedługo będzie temat o inwazji glonów ...
dlaczego w płynie i w tabletkach ??? takimi radami to możesz więcej biedy spowodować niż pomóc ...
klauduś - 07.08.2009
aha. dzięki

ten nawóz jest konieczny?
a na jednego bojownika ile litrów? bo nie mam za dużo miejsca i zależy mi na tym żeby było dosyć małe (w granicy rozsądku :-)
kasper - 07.08.2009
bo raz dawać w tabletkach a raz w płynie a te tabletki to na pół łamać lepiej a nawóz się przyda jak chcesz rośliny mieć ładne
bania - 07.08.2009
jak akwarium będzie nowe to bron boże nawoź dawać , a później to już to bardzo ostrożnie ...
dość małe ( to jest pojecie względne ) ?? co to znaczy
klauduś - 07.08.2009
aha.a gdzie można zdobyć roślinki? w zoologicznym??bo nie widzialam tam rzadnych ;p dzięki za pomoc.reszty dowiem sięchyba w sklepie.
kasper - 07.08.2009
zależy od sklepu zoologicznego czy sprzedają roślinki ale w większości sprzedają
klauduś - 07.08.2009
aha.ok.
bania - 07.08.2009
i co Ci da ze będziesz stosował na zmianę ... nawozy ogólnie się dzielą ma mikro i makro ( jeżeli Cie to interesuje to sobie doczytasz )