Odpowiedz  Napisz temat 
Strony (24): 1 ... < Poprzednia 11 12 [13] 14 15 » ... 24
[160l prawie biotop] aktualizacja str 23 post 223
Autor Wiadomość
bony14akwa
Użytkownik
***


Postów: 53
Grupa: Akwaryści
Dołączył: 30.07.2008
Status: Offline
Płeć: Mężczyzna
Post: #121
RE: [160l prawie biotop] aktualizacja str 13

apri cort super teraz to akwarium wygląda co do ryb to masz racje że rosną siedem razy za dużo ale się fajnie prezentują, roślinki tez super się rozrosły jak byś robiła przycinkę do daj znać ja chętnie parę roślinek przygarnę

18.01.2009 20:19
Znajdź wszystkie posty użytkownika Zacytuj ten post w odpowiedzi
apri cort
Weteran
*****


Postów: 5,288
Grupa: Akwaryści
Dołączył: 02.05.2008
Status: Offline
Płeć: Kobieta
Post: #122
RE: [160l prawie biotop] aktualizacja str 13

Z roślin mam w zasadzie tylko nurzaniec i trochę malutkich sadzonek mikrozorium. Na dniach ważą się losy większego zbiornika i wtedy będę wiedziała, co będzie do oddania. Może kilka roślin, a może skalary, które zaczynają wyrastać ze zbiornika...... Wprawdzie żadnych waśni między rybami nie ma, przyzwyczaiły się do siebie, ale zdaję sobie sprawę, że zaczyna im być ciasno...

Dzięki, bony, za miłe słowo. Ostatnio sobie porównałam pierwsze zdjęcia i tak się obśmiałam! A taka byłam wtedy dumna z tego akwa... No, ale człowiek się cały czas uczy. A prawda jest taka, że staram się jak najmniej ingerować w zbiornik, sam się taki zrobił, a mnie się podoba, bo nic nie jest pod linijkę i ściśle kontrolowane, a mimo tego jest fajnie Wink


<a href='http://agata-suchockawachowska.fineartamerica.com'><img src='http://fineartamerica.com/marketing/BuyPrintRed.jpg' alt='Art Prints' title='Art Prints' style='border: none;'></a> avatar: sarawebsite.com
18.01.2009 21:27
Znajdź wszystkie posty użytkownika Zacytuj ten post w odpowiedzi
Akon
Banned


Postów: 20
Grupa: Banned
Dołączył: 03.01.2009
Status: Offline
Płeć: Unknown
Post: #123
RE: [160l prawie biotop] aktualizacja str 13

Bardzo fajne akwarium Apri cort, oglądając cały ten temat od początku, zatytułowany przeze mnie " perypetie Plecusia Zygmunta z roślinkami". Hehe ale tak na poważnie to teraz jest bardzo miło i przyjemnie patrzeć na ten zbiorniczek a nurzaniec jest po prostu śliczny.

Pozdrawiam i czekam na kolejne aktualizacje.


Nie wierzcie tu administracji gł. adminowi i waldkowi i KEJDI bo to wielka Pomyłka.
Udają miłych a potem....
ZERO ZAJMOWANIA SIĘ NA FORUM I W PRZYPADKU WALDKA I ADMINA WIEDZ AKWARYSTYCZNEJ ZEROOOOOOOOOOOOOOO przez wielkie ZZZZZZZZZ
21.01.2009 10:26
Znajdź wszystkie posty użytkownika Zacytuj ten post w odpowiedzi
apri cort
Weteran
*****


Postów: 5,288
Grupa: Akwaryści
Dołączył: 02.05.2008
Status: Offline
Płeć: Kobieta
Post: #124
RE: [160l prawie biotop] aktualizacja str 13

Nurzaniec już zaczyna padać, najstarsze łodygi obumierają, więc będę po lewej stronie sadzić młode szczepki. Jak tylko zrobię generalne porządki to wstawiam nowe zdjęcia. Fakt faktem, początki były kiepskie, ale się zbiornik rozhulał Wink


<a href='http://agata-suchockawachowska.fineartamerica.com'><img src='http://fineartamerica.com/marketing/BuyPrintRed.jpg' alt='Art Prints' title='Art Prints' style='border: none;'></a> avatar: sarawebsite.com
21.01.2009 15:35
Znajdź wszystkie posty użytkownika Zacytuj ten post w odpowiedzi
wikiii
Weteran
*****


Postów: 801
Grupa: Akwaryści
Dołączył: 16.02.2008
Status: Offline
Płeć: Kobieta
Post: #125
RE: [160l prawie biotop] aktualizacja str 12

Pięknie Apri, w porównaniu tego co było to mi się bardzo bardzo lepiej podobaSmile jak dla mnie śliczne, lubie takie naturalne zbironikiSmile Fajnie masz z tym nurzańcem bo u mnie za cholerkę nie chce rosnąć, a znowu u mojej kuzynki jak dziki rośnie... Smile hehe

02.03.2009 15:16
Znajdź wszystkie posty użytkownika Zacytuj ten post w odpowiedzi
mariusz_and
Użytkownik
***


Postów: 197
Grupa: Akwaryści
Dołączył: 15.09.2008
Status: Offline
Płeć: Mężczyzna
Post: #126
RE: [160l prawie biotop] aktualizacja str 12

Tak z ciekawości obejrzałem ewolucje Twojego zbiornika od początku do teraz i muszę powiedzieć że niesamowita metamorfoza nastąpiła, nurzaniec fajnie Ci rośnie, w ogóle fajnie zielone zrobiło się akwarium i podzielam taką koncpecje żeby sobie rosło a czasami tylko nakierowywać roślinność żeby rosło w odpowiednim kierunku Smile super, czekamy na aktualizacje, pozdro Smile


http://www.akwaswiat.net/-112-l-ogolne-m...-6545.html

http://www.akwaswiat.net/moje-gupiki-i-m...-7996.html
A ósmego dnia Bóg stworzył GOOGLE :)
14.03.2009 12:43
Znajdź wszystkie posty użytkownika Zacytuj ten post w odpowiedzi
ambre
Junior
**


Postów: 24
Grupa: Akwaryści
Dołączył: 19.03.2009
Status: Offline
Płeć: Unknown
Post: #127
RE: [160l prawie biotop] aktualizacja str 12

no ladnie ladnie choc to nie moja dziedzina ale jest na co popatrzec .

26.03.2009 15:06
Znajdź wszystkie posty użytkownika Zacytuj ten post w odpowiedzi
apri cort
Weteran
*****


Postów: 5,288
Grupa: Akwaryści
Dołączył: 02.05.2008
Status: Offline
Płeć: Kobieta
Post: #128
RE: [160l prawie biotop] aktualizacja str 12

Szykuje się rewolucja, już nurzaniec mi się znudził, a poza tym przesłania widok akurat od strony kanapy, żeby zobaczyć tę panoramę to trzeba stać pod ścianą, bo akurat od strony widokowej nie ma miejsca do siedzienia Wink
Poza tym przy przerybionym zbiorniku (240l wciąż stoi pod znakiem zapytania...) JBL nie daje już rady i jutro będę dodatkowo podłączać pennplaxa 1200, a za kilka tyg odłączę Jbla.


<a href='http://agata-suchockawachowska.fineartamerica.com'><img src='http://fineartamerica.com/marketing/BuyPrintRed.jpg' alt='Art Prints' title='Art Prints' style='border: none;'></a> avatar: sarawebsite.com
26.03.2009 15:35
Znajdź wszystkie posty użytkownika Zacytuj ten post w odpowiedzi
ambre
Junior
**


Postów: 24
Grupa: Akwaryści
Dołączył: 19.03.2009
Status: Offline
Płeć: Unknown
Post: #129
RE: [160l prawie biotop] aktualizacja str 12

heyka apri wlasnie generuje dla ciebie film o malawi jeden wyslalem i jest w hydeparku ale jest kiepskiej jakosci ten drugi bedzie lepszy choc gdzies mam inne jeszcze lepsze .Kup sobie jeden porządny filtr .Uwazam ze cos z fluvala to optymaly wybor .Nie jest najdrozszy za to prawie niezawodny.U mnie chodzi od 5lat fluval405 zawnetrzny i wewnetrzny jako filtr mieszajacy fan3 .Zdazylo sie ze sie popsul ale to z mojej winy niestety.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 26.03.2009 16:04 przez Olek.)
26.03.2009 15:47
Znajdź wszystkie posty użytkownika Zacytuj ten post w odpowiedzi
raqu93
Senior
****


Postów: 329
Grupa: Akwaryści
Dołączył: 16.05.2008
Status: Offline
Płeć: Mężczyzna
Post: #130
RE: [160l prawie biotop] aktualizacja str 12

Zmieniło sie jakoś to akwa ?
może nowe fotki ?


obsada: 112L
4 neonek
3 danio czerwonych
1 gurami całujące
13 kirysków z własnej hodowli :)
1 gurami dwu plamisty
1 glonojad
1 karlik szponiasty


26.03.2009 17:36
Znajdź wszystkie posty użytkownika Zacytuj ten post w odpowiedzi
Strony (24): 1 ... < Poprzednia 11 12 [13] 14 15 » ... 24
Odpowiedz  Napisz temat 

Pokaż wersję do druku
Wyślij ten temat znajomemu
Subskrybuj ten temat | Dodaj ten temat do ulubionych
 
  • 1 Głosów - 5 Średnio

Skocz do:
Witajcie